Techniki, które pozwolą Ci spokojnie zasnąć

Z pewnością miałeś kiedyś problem z zaśnięciem, a kiedy już udało Ci się dostać do krainy Morfeusza, to budziłeś się co chwilę, a Twój sen był bardzo niespokojny. Techniki pozwalające szybko zasnąć są najrozmaitsze i tutaj pojawia się pytanie: „Która z nich jest najlepsza?”. Poniżej kilka wskazówek!

Jak zasypiają żołnierze?

Żołnierze pracujący w terenie wypracowali sobie własną technikę zasypiania, która umożliwia im maksymalne odprężenie. Jest ona bardzo łatwa szybka! Zaczynamy od położenia się w łóżku i zamknięciu oczu, spróbuj się zrelaksować. Kiedy czujesz już spokój wewnętrzny, to zacznij mówić w myślach, którą część ciała rozluźniasz. Wydawaj im rozkazy! Odprężanie zacznij od palców u stóp, następnie całe stopy, łydki i uda. Postaraj się rozluźnić okolice miednicy, następnie brzuch i plecy. Kolejnymi partiami, którym musisz poświęcić czas, są Twoje ręce: ramiona, przedramiona, dłonie oraz palce. Wyliczanie zakończ na szyi, twarzy, głowie i powiekach oczu. Każdej wymienionej części ciała poświęć kilka sekund, nie spiesz się. Jeśli po tym całym procesie udało Ci się zasnąć, to gratulujemy! Właśnie odnalazłeś swoją metodę na szybsze zasypianie! Jeśli jednak nadal jesteś na jawie i ani myślisz udać się na spoczynek, to może kolejne przedstawione przez nas metody Ci to ułatwią! 

Nie korzystaj z telefonu 30 minut przed snem! 

Domowych metod ułatwiających zaśnięcie jest mnóstwo, a my postaramy się przedstawić te najskuteczniejsze! Wieczór po ciężkim dniu możesz zakończyć kąpielą relaksacyjną z dodatkiem aromatycznych olejków. Odpowiednimi zapachami, które pomogą Ci się odprężyć, są jaśmin, rumianek, lawenda i waleriana. Możesz wlać kilka kropel każdego z aromatów lub połączyć je w dowolny sposób. Nie pozostaje Ci nic innego jak zanurzyć się w gorącej wodzie i czekać na pożądane efekty! Innym sposobem jest wypicie naparu z rumianku, ponieważ ma on właściwości wyciszające i uspokajające. Herbatę z liści tej rośliny kupisz w każdym markecie! Aby Twoje oczy i mózg nie odbierały żadnych bodźców z urządzeń elektronicznych, należy 30 minut przed snem odłożyć telefon, tablet czy laptop. W zamian możesz przeczytać kilka stron książki, która czeka na regale od kilku miesięcy. Pozwoli Ci to zmęczyć oczy na tyle, aby zaśnięcie stało się łatwiejsze. 

Materac jest ważny!

Przed zaśnięciem zmieniasz kilkukrotnie pozycje, ponieważ każda wydaje Ci się niewygodna? Może to być spowodowane brakiem odpowiedniego materaca, ponieważ podłoże, na którym spędzamy całą noc, jest bardzo ważne! Świetnym wyborem będzie SleepMed Natura Plus, który posiada odpinany top, więc każdy może sobie dostosować  twardość i odczuwanie komfortu do swoich potrzeb. Dodatkowo ten materac jest ekologiczny i hipoalergiczny! Kolejnym produktem wartym uwagi jest  Hilding Pasodoble, materac wykonany ze sprężyn kieszeniowych o właściwościach zdrowotnych. Ten produkt wspiera profilaktykę wad postawy, więc jeśli lubisz twarde podłoże, jesteś osobą starszą lub zmagasz się z problemami kręgosłupa, to jest idealny materac dla Ciebie! A może masz już materac, ale nie spełnia on Twoich wymagań? Mamy na to rozwiązanie! Hilding Bass jest produktem nawierzchniowym, który poprawi jakość materaca, który już posiadasz. Wykonany jest ze sprężystej pianki Velvet Touch, która sprawia, że nawierzchnia jest jednocześnie twarda i elastyczna. Jeśli jesteś alergikiem, to będzie idealny materac dla Ciebie, ponieważ przepuszcza on dużą ilość powietrza. Hilding Bass to perfekcyjny wybór, jeśli nie chcesz niepotrzebnie wydawać pieniędzy na całkiem nowy materac!

Głęboki i nieprzerywany sen pozwala na maksymalne zrelaksowanie oraz nabranie energii na kolejny dzień. Nie pozwalaj, aby Twoja higiena snu była nieprawidłowa lub nie było jej wcale. Zadbaj o swój sen, ponieważ to on regeneruje cały Twój organizm. Mamy nadzieję, że powyższe metody tylko ułatwią Ci szybsze dotarcie do krainy snów!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *